به‌روزرسانی بازی Godfall Exalted در 7 آوریل منتشر شد و ویژگی‌های Valorplate Shards و Quality of Life را اضافه کرد

به‌روزرسانی بازی Godfall Exalted در 7 آوریل منتشر شد و ویژگی‌های Valorplate Shards و Quality of Life را اضافه کرد

در حالی که بازی Counterplay عنوان جدیدی در دست ساخت دارد، اما همچنان در حال به روز رسانی اکشن RPG Godfall است. جدیدترین به‌روزرسانی «Exalted» در 7 آوریل منتشر می‌شود و Valorplate Shards را اضافه می‌کند، داستان را بهبود می‌بخشد و موارد دیگر.  Valorplate Shards اساساً توانایی‌های منحصربه‌فردی برای هر Valorplate است که آن‌ها را منحصربه‌فردتر می‌کند مانند Phoenix که خود را در هنگام مرگ زنده می‌کند.

 

پس از جمع آوری تمام Shards برای  Valorplate، فرم Ascendant آنها قفل را باز می کند و منفعل دوم را ارائه می دهد. سطح همه Shards را بالا ببرید، و Valorplate Exalted می شود و سومین وسیله آرایشی غیرفعال و جدید را به دست می آورد. در مورد داستان، Ravenna  و Soras اکنون اورین را همراهی می‌کنند و در برخی از ماموریت‌های داستانی با او می‌جنگند، در حالی که Macros حضور قوی‌تری دارد.

 

مبارزات همچنین شاهد بهبودهایی با هر سلاحی است که اکنون دارای حملات زمان بندی است که می تواند بعد از تکنیک های سلاح استفاده شود. همچنین می‌توان از طریق یک مهارت جدید به سرعت پس از ناک دان ریکاوری کرد و بازیکنان دیگر را در حالت Co-op  احیا کرد.  Realm Bosses مکانیک Sigil را نیز حذف کرده‌اند . زمانی که داستان اجازه دهد در دسترس خواهند بود، اما اکنون سه کاپیتان وجود دارند که می‌توانند کشته شوند تا عذاب‌ها را از روی رئیس حذف کنند و کار را آسان‌تر کنند.

کلمات کلیدی :

Godfall Exalted

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/268e

خبرنامه بازی ها

گالری